En bak(is)steg vare ja

Yuepp, finns ett ord som säger allt. Självförvållat.  Har man satt sig i skiten så får man skylla sig själv. Det var jag + 3 på lilla parki laney men dansgolvet vart mitt eget innan flocken av en biljon strömmade in och tog över my dancefloor. Men å andra sidan så flöt det många vidriga shottar i mina vener så jag brydde mig 1% ungefär. Eller nä, fuck den skiten. Inte ett smack. Kvällen flöt vidare in på BK eller hungry Jacks som det tydligen heter i Australien. (✌️ ) sen åkte jag hem med bf:en och hans kompis som tydligen var på jakt. Då vi satt i en bil så kunde han ju knappast flörta med någon men när det finns något som heter dra fönsterrutan så trodde väl han att det var fritt fram att Hova in vem som helst. Det funkar ju inte så som alla vet, men efter några lavetter från de verse fulla brudar så insåg även han att det inte riktigt höll i längden👍

Peeeeeace✌️


Kommentera här: