Love for yoghurt


This is so delicious! Jag absolut älskar yoghurt i alla dess former. Använd en lättyoghurt av vilket slag som helst.
Välj naturel så slipper du lite av all sötningsskit dem slaskar i, i de flesta filer och yoghurtar. 

Helt sinnes, men jag är uppe i Norrland, Söderhamn för att vara exakt. Typ 45 min ovanför Gävle om man ska vara petig. Finns fiskmåsar, lite tallar, ett par granar och mossa. Kom förbi en svanfamilj så ville ha lite bröd. Dem var väldigt närgångna så räckte fram min hand för att ge dem bröd. Kan ju säga att det kändes som hela handen åkte med i den tuggan 😂😂😂 lusigt det kan bli ibland. 
Måste verkligen lägga ifrån min telefonen nu, tappade den på en sten igår så den sprack, körde ben igår, fick knappt ngn sömn inatt så jag ska vila allt som detta skelettet bär på.

👍



  

Kommentera här: