Enough är enough

Idag så fann jag äntligen den tiden jag behövde för att instasurfa lite😎

Detta innebär att jag helt enkelt är på jakt efter inspiration. Matmässigt, workoutwise och efed up människor som jag totalt kan outa eller relatera till! 

Jakten på musik har börjat. Har en del projekt i rullning till vintern och går allt enligt planerna så är jag 

Hundägare 
Ny bilägare
• Student
• Extra knäcka på Volvo
• Hålla instruktörjobbet på deltid
• Sångartist

Så ja, en del men jäklar vad roligt det ska bli. En fullproppad höst/vinter. 



Lite fitness nytt:
Yoghurt dessert m. Blåbär&hallon:

Du behöver:

Lätt yoghurt(arla)
Krämig kvarg/yoghurt (finns på Lidl)
Kanel
Blåbär
Hallon.

Blanda 100g kvarg/yoghurt & 50 g lätt yoghurt tills krämigt. Jag blandar dessa för det blir en mycket godare smak. Lägg i halv dl blåbär, halv dl hallon och sprinkla på ett par nypor kanel. 
Resultat: God alla-dagar-i-veckan dessert, ENDAST 97 kcal. 
ENJOY!

ps! Följ mig på insta - Caputsho




Kommentera här: